Assalammualaikum

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Friday, October 2, 2015

SAYA PENGEDAR SHAKLEE YANG BAIK HATI


Saya selalu dengar ada di kalangan kawan kawan yang kata , nak makan suplemen shaklee tapi malas nak order online...nak cari stokis di kawasan sekitar Melaka tapi tak jumpa..Untuk pengetahuan semua, Shaklee tidak membuka pusat jualan di setiap daerah dalam Malaysia ni.Shaklee hanya menyediakan cawangan sahaja.So di Melaka tidak ada cawangan Shaklee. Paling dekat dengan Melaka ialah di Bandar Sunway..Selangor



Jadi anda tidak akan menjumpai stokis atau kedai Shaklee selain dari cawangan yang pihak Shaklee sediakan.Oleh itu kami sebagai pengedarlah yang memudahkan anda untuk mendapatkan stok barangan Shaklee.



Saya mempunyai stok barangan Shaklee di rumah.Anda boleh mendapatkan segera barangan daripada saya tanpa harus menunggu lama dan menjimatkan wang pos anda.




Okey kengkawan kalau rasa susah nak dapatkan stok barangan shaklee..Saya adalah pengedar SHAKLEE kawasan Durian Tunggal,Bandar Jasin,Bandar Alor Gajah dan sekitar Bandar Melaka yang berhampiran.Boleh hantar sehingga ke pintu rumah anda.Selain dari kawasan itu saya boleh menghantar melalui pos melalui POS LAJU dan courier seperti CityLink dan Gdex.



No comments:

Post a Comment