Assalammualaikum

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Tuesday, September 15, 2015

BILA DAH RASA ..PASTI NAK LAGI

Bila customer dah tahu kebaikan ALFALFA..terus cancel tak jadi bli jamu lain..

Apa taknya satu botol ALFALFA mcm2 kelebihan boleh dpt dirasai..

Jangan membazir duit bli macam2 produk at last x makan pon...RUGI!!!!

Sape nak Alfafa...boleh order kat saya..
Harga terbaik dan jimat tuk anda...

Saya hanya sarankan yg jimatkan duit anda..hehehehe
Legakan masalah anda dengan ALFALFA...
Lelaki pon boleh amik...

Hubby saya amik Alfalfa untuk kurangkan allergy resdung..ini kerana Alfalfa yg kaya ngan klorofil boleh mengurangkan keradangan resdung tersebut....

Kalo dulu.mmg selalu bersin dan gatal hidung...
Skang dh kurang bersin dan tiada lg gatal hidung.

Boleh makan seafood mcm biasa...
Konsisten alfalfa juga menambahkan stamina dan tenaga hubby tubby saya.
Saya anak beranak amik Alfalfa...
Maklumlah abinya resdung...doter nya pon ada ala2 resdung gak...
Dulu Amirah selalu selsema berminggu2 tak baik...pelik gak masa tu..
Moody dan hidung gatal jer...

Dapat tahu Amirah pon ada...
Then saya consume ALFALFA tuk Amirah melalui penyusuan badan..

Alhamdulillah kesannya skang Amirah dah x selsema berpanjangan dan kurang gatal hidungnya...

Next month Amirah masuk umur 2 tahun..Alhamdulillah dia tiada masalah kesihatan...saya ingin melihat keluarga saya sihat dan ceria.

Kalo hati dah berkenan pd ALFALFA boleh order kat saya call/sms/wasap/telegram di 01117999150 @ pm saya di www.facebook.com/siti.hardawati


No comments:

Post a Comment