Assalammualaikum

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Sunday, September 13, 2015

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE

Sekarang banyak sangat produk kesihatan samada dijual di farmasi,toko jamu,kedai-kefai kesihatan dan jualan langsung.

Tapi mesti konfiuskan mana satu nak cuba.Saya dahulu bekerja di salah sebuah farmasi yang terkenal...Ada banyak suplemen yang dijual dan pastinya tiada satu pon memenuhi kriteria yang saya ingini.Mungkin jodoh saya bertemu Shaklee agaknya hehehehe....

Meh saya bagitau apa rahsianya kenapa saya pilih Shaklee produk.Jika melibatkan tahap kualiti produk ada tiga sebab kenapa saya pilih Shaklee iaitu  : 

Shaklee – Always Safe

  • *Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
  • *Potensi yang dijamin -> pengesahan dari pihak ketiga
  • *Keaslian dijamin -> 350 ujian pencemaran dilalukan terhadap SETIAP bahan botani
  • 100% kepuasan dijamin

Shaklee – Always Green

  • *Tiada perisa tiruan
  • *Tiada pemanis tiruan
  • *Tiada pewarna atau lemak trans
  • *Tiada suapan tersembunyi
  • *Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
  • *Tidak mengandungi bahan yang dilarang
  • *Tidak mengandungi peluntur klorin

Shaklee – Always Work

  • *USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
  • *70 kajian klinikal telah diterbitkan
  • *60 orang saintis Shaklee
  • *50 patents


*50th Anniversary Landmark Studies menunjukkan pengguna supplement Shaklee dalam jangka masa panjang memiliki kesihatan yang lebih baik dari mereka yang hanya mengambil multivitamin dan yang tidak mengambil supplement sama sekali.

Sebab itu kebanyakan pengguna tegar Shaklee memberi respon yang positif diatas kesan produk Shaklee walaupon dah consume berpuluh-puluh tahun lamanya.Ini menunjukkan produk Shaklee tidak memberi kesan sampingan yang memudaratkan kepada pemakannya kerana kualiti dan keberkesanannya diuji dan disahkan.



No comments:

Post a Comment