Assalammualaikum

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Tuesday, September 15, 2015

MASIH ADA SUSU BADAN KE???

Produk pertama saya cuba dlm Shaklee ni ialah Alfafa dan Vitamin C.Banyak kesan yang positif yg saya rasa sejak.comsume Shaklee.Niat asal.try Shaklee tuk tambah susu badan yg tak seberapa ni.

Pam susu ke perah susu ke hanya dapat 1-2 oz je.Ada try gak petua orang tua2 suh makan sawi dan lobak putih...pin tak berap nak banyak...

Pendekkan cite dok tengak fb kawan aneng hitchies ( nama fb dia lah) jual Shaklee teringin gak order sekali join ahli..niat dihati nak dapatkan diskaun makan sendiri je...sekali terjebak plak dalam Shaklee biz...hehehehe alang2 makan sendiri boleh tambah side income sbb saya dh berenti kerja sebelum dapat tahu saya mengandung.

Next month Amirah masuk umur 2 tahun..Alhamdulillah dia tiada masalah kesihatan...saya ingin melihat keluarga saya sihat dan ceria.aya consume Alfalfa dalam masa 3 hari susu badan bertambah banyak..lega rasanya dapat bf baby.Walaupon ada susu formula standby tapi baby Amirah tak mau hisap botol...lagi saya jad runsing.Syukur dapat bertemu Shaklee dengan izin Allah


Baby Amirah gembira dapat menyusu..yeaayyy.Itulah pengalaman saya dapat susukan Amirah sehingga sekarang.Next month Amirah berumur 2 tahun.Tercapai impian saya nak susukan Amirah sampai dia umur 2 tahun.Alhamdulillah.
Siti Aisyah Amirah brumur seharI
Sekarang berumur 1 thn 11 bulan
Kemudian saya oder ESP tuk pekatkan susu.Susu banyak tapi cair skit so bila consume ESP maka susu jadi pekat.Amirah kenyang dan dapat tidur lena walaupon waktu malam dia jarang berjaga.

Kombinasi ESP dan Alfalfa tuk mendapatkan susu yang banyak dan pekat.
ESP sememangnya kaya dengan protein daripada Soya NON GMO iaitu tidak diubahsuai genetiknya...Nanti saya cite lebih detail psl ESP kat entri seterusnya....

VITAMIN C pula saya amik sekali ngan ALFALFA selepas pantang...supaya luka dalaman operate cepat sembuh...Alhamdulillah dah takde sakit2 nyeri lagi kat area dalam tempat yang kena operate tu..

Bukan tu je...kulit jadi cerah licin dan lembut...muka yg dulu byk bintik2 hitam dan jeragat pon nmpk kurang...dulu dayang senandung sekarang jd snow white hehehehe..

Terima kasih Shaklee membuatkan saya bertambah sihat dan cantik walaupon selepas bersalin..


No comments:

Post a Comment