Assalammualaikum

Assalammualaikum
Bismillahirrahmanirrahim

Wednesday, September 2, 2015


Bisnes Shaklee bisness bermentor..


Dlm Shaklee..upline akan jaga anak2 bawahannya...hit target..tuk rank up..hit double bonus..extra2 bonus..semua tu perlukan upline yg terbaik dan berpengalaman...



Dlm bisness ini bukan hanya diberi penekanan terhdp produk knowledge tp penekanan terhadap kerohanian dan keagamaan juga diisi...ia juga menerapkan pengisian motivasi bagi mantapkan semangat dlm mengejar kejayaan sesebuah empayar..guna kan akal fikiran dan tulang 4 kerat tuk maju kehadapan..



Siapa nak bantu kita kalo bukan kita sendiri yg berusaha tuk menjadi lebih baik...Semua datang dr Allah..cuma kita yg mengusahakan saja...

Bersama Mentor a.k.a upline Coordinator Aneng

Bermula perkenalan dengan mentor saya sebagai rakan sekerja..kemudian dia berhenti menyambung pelajarannya...dan akhirnya kami bertwmu semula dalam Shaklee.Kecil je dunia ni kan...walaupon betapa lama kita berpisah tapi dengan Izin Nya pasti dpt bertemu jua...


Permulaannya..saya mencuba produk Shaklee tuk menyusu bayi...lalu terjumpa status mentor saya ni dan order...Alhamdulillah produk Shaklee memberi kesan yang optimum dan jatuh cinta dengan keberkesanan apalagi saya pon join ahli...asalnya nak makan sendiri tapi bila difikirkan saya memang tercari2 bisness online yang sesuai dengan JIWA saya...langsung terus decide cuba Shaklee Biz...



Itulah permulaannya dan saya pastikan pengakhirannya saya menjadi seorang yang berjaya dunia dan akhirat.Menjana income sambil membuat amal kebajikan serta bersedekah...Dalam Shaklee saya diajar banyak membantu muslimin dan muslimat sihat dan cantik serta melakukan bisness ddengan hati yang ikhlas dan mencari keberkatan dari Allah SWT.Bukan hanya melakukan kerana WANG semata-mata.

No comments:

Post a Comment